supeersweet

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma - 3 januari 2011 23:45

Idag så var jag med naima och klara , först stack  vi till lindex för jag skulle visa naima en tröja , som hon köpte ;)

Sen så stack vi hem till naima. och lite senare så kom hedda också , sen stack vi ut & eftersom det inte finns så mycket att göra här i lund så hängde vi vid mc och coop , ahahha sen typ runt 8 stack jag hem.

Och se har det typ inte hänt så mycket , ska kanske vara med dom imr osså men jag venne riktigt , vi hade tänkt gå och bada men vi får se :)


Asså fyy fan vad jag hatar kylan :( kan det inte bara bli varmt ?! 

Jag hatar denna jävla snön , men just nu finns det ju inte så mycket snö ikvar men det skulle typ komma mer men jag hoppas verkligen inte att det gör det! 


Men nån som vet när det är nästa jägers , ?  <3 för dom vägrar ju skriva ut det på sin hemsida ,  ?!? ;s

Av Emma - 3 januari 2011 14:23

  tröja - adidas , stadium

lila linne- gina tricot

Jeans- gina tricot 

hehhehe... fick bli en egoo bild också ! §

Av Emma - 3 januari 2011 13:46

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

bloggade inte igår för jag visste inte vad jag skulle skriva eftersom inget hade hänt, jag satt typ och kollade film hela dan :D

Menidag ska jag vara med naima, tror jag. Så jag måste snart börja fixa mig!

jag bloggar senare och kanske slänger in en dagens outfit , men jag tror inte det men vi får se (:

Redigerade en bild , på taaz , och så här ser jag ut i svart hår hhaa ! 

   passar man i svart då ? , ahahah  :)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HHEJ! kommentera & följ bloggen §

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha , ?
 min vanliga
 Ljusare
 Blont
 Svart
 blont/brunt
 ljusbrunt
 den jag har nu

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards