supeersweet

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 31 december 2010 22:34

hhehe , liam får plats i en kattbur , och en väska , 

här kommer någrabilder xddd

      hahahha , igga att mitt huvud kom med på bilderna , ahhaha :D <3

Av Emma - 31 december 2010 21:43

  Gott nytt år allla , ahhaha (:

egentligen ska man ju inte säga det än , eftersom det inte är ett nytt år :D 

men skit samma   


btw , gjort om bloggen , tycks ? ;)

kommentera !

Av Emma - 30 december 2010 18:30

Hej igår var jag & naima & hedda på nova. Jag handlade en tjocktröja , på gina.

Sen hittade jag en svart klänning som jag ville köpa men då hade jag ju såklart inga pengar ikvar, men ska köpa den när jag får pengar och då får jag hoppas på att den fortfarande finns kvar. Och efter nova åkte vi hem och så hämtade vi lydia , sen hyrde vi en film :) och runt 11 bakade vi mockarutor    sen åt vi dom, hahhaah mm sen runt 7 halv 8 på morgonen somnade vi och sov till 1. 

Nu orkar jag inte skriva mer så bloggar imorgon <3

(:

Av Emma - 28 december 2010 14:28

Hej , ska nog snart dra ut och handla lite kläder.

har bara kvar 500 kr , men skulle få 1000 kr av pappa tror jag (:

Men idag har det inte hänt så mycket så jag har typ inget att skriva.

efter att jag handlat skulle jag nog vara med naima<3

men nu måste jag dra.

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees<3

Av Emma - 28 december 2010 14:17

     

tröja, hm

svart linne, okänd

byxor , kappahl

:DD

Av Emma - 27 december 2010 13:50

hej , idag har jag mika och alex bara varit ute och kollar kläder (:

& sen stack vi till MC och åt där , det var typ några tyskar där en klass eller nått , och sen när vi gick upp satte det sig vid ett bord brevid oss, sen kom några av dom och satte sig vid oss och började snacka med oss på engelska , HAHHAH :D

Men aja sen lite senare så hade vi varit på gina sen så när vi kom till botolfsplatsen var det as många poliser där , och det var massa blod och typ en handske med en hand i ( eller det såg ut som om det var en hand i den )

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1338430/Knivskarning-vid-Forex-i-Lund.html

men bloggar senare !

   jag , hhaha 

mika , hahha 

Av Emma - 26 december 2010 18:25

Mika ska sova över här idag , vi har precis handlat massa godis och popcorn.

Heheh vi träffade amanda & naima på vägen :D 

Här kommer några bilder : 

  

        

   & sen köpte jag hårfärg , ska färga det imorgon.

Av Emma - 26 december 2010 01:15

Hej, vi får ju säga igår eftersom att klockan är över 12 (:

men iaf igår så firade vi jul hos mormor , fick en sminkväska med massa smink i och borttagningmedel , och några saker till . Sen fick jag 500 kr av henne osså :D

Nu har jag 1300 , men jag skulle få 1000 av pappa osså så till slut kommer jag ha 2300 , haha :p

Men aja idag kommer mikaela och ska sova över här ,

vi ska typ hämta henne runt 17 - 18 <3

Längtar! 

nu ska jag nog sova, börjar bli trött , så GODNATT!

Bloggar senare!

Presentation

HHEJ! kommentera & följ bloggen §

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha , ?
 min vanliga
 Ljusare
 Blont
 Svart
 blont/brunt
 ljusbrunt
 den jag har nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards