supeersweet

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

sov över med naima och hedda och lydia ;)

Av Emma - 30 december 2010 18:30

Hej igår var jag & naima & hedda på nova. Jag handlade en tjocktröja , på gina.

Sen hittade jag en svart klänning som jag ville köpa men då hade jag ju såklart inga pengar ikvar, men ska köpa den när jag får pengar och då får jag hoppas på att den fortfarande finns kvar. Och efter nova åkte vi hem och så hämtade vi lydia , sen hyrde vi en film :) och runt 11 bakade vi mockarutor    sen åt vi dom, hahhaah mm sen runt 7 halv 8 på morgonen somnade vi och sov till 1. 

Nu orkar jag inte skriva mer så bloggar imorgon <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 januari 2011 22:46

hhehe , idag var jag, naima, hedda, melanie , klara, erik & badade ! :) det var as kul , men det var typ massa äkliga killar, hhaha. Men aja vi var där från typ 1 till 7 , xdddd fett kul , måste göras om ' !  nu sitter jag bara  hheemma ,  ...

Av Emma - 6 januari 2011 20:04

HEEEJ, idag vaknade jag runt 11.  Sen fixade jag mig & sen skulle jag vara med naima, vi stack hem till typ först lydia men hon var inte hemma sen så stack vi hem till erik , han ville va så han skulle typ komma efter 20 min. heheh sen stack vi hem...

Av Emma - 6 januari 2011 02:43


hehhe, blev inget malmö igår. så är i lund (: idag ska jag typ vara med naima, kommer bli kul! fick reda på att det är jägers den 21 men man ska typ vara klädd i vitt :o & det pallar jag inte för jag ska ju köpa en klänning som är svart och tän...

Av Emma - 5 januari 2011 13:18


HEEEJ! idag så skulle jag hänga med melanie klara hedda & naima till badet,men det blev inte så. ist sitter jag bara hemma och trökar. Senare idag ska vi dra in till malmö , ska typ sova där. & på fredag ska man till farmor och farfar , mikaela...

Av Emma - 4 januari 2011 17:41


   tjocktröja - gina tricot långarmad grå tröja - kappahl byoxor- okänd fick bli en snabb bild för jag orkar inte just nu ;)  men bloggar antagligen imorgon eller lite senare ! ...

Presentation

HHEJ! kommentera & följ bloggen §

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha , ?
 min vanliga
 Ljusare
 Blont
 Svart
 blont/brunt
 ljusbrunt
 den jag har nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards