supeersweet

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Emma - 14 december 2010 15:44

hej, idag vaknade jag typ halv 7 sen fixade jag mig 

och stack till skolan hade följe men naima & melaniie <3

Vi kollade typ bara på film alla lektioner idag , förutom NO tror jag ..   

hahaha, men på elevtiden så såg vi världens tråkigaste film!

Sen så efter skolan stack jag med naima för att hon skulle lämmna pengar på källe till en ''hemlig utflykt'' som vi skulle med på , men sen så hittade hon inte pengarna så nu skulle hon nog inte med ): Och sen stack jag till kappahl för jag hade typ fått pengar och handla för dit, men så hittade jag inget så jag stack hem igen , och nu sitter jag bara och trökar.

Imorgon ska vi på nån musikal tror jag :p ! 

aja bloggar nog senare eller imorgon,

Här får ni en failad bild iaf


   sådärja , !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HHEJ! kommentera & följ bloggen §

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha , ?
 min vanliga
 Ljusare
 Blont
 Svart
 blont/brunt
 ljusbrunt
 den jag har nu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards